2025. Szeptember 5-7

Az olasz nagydíj (Gran Premio d’Italia) 1950 óta van jelen a Forma-1-es versenyek között. Rajta kívül a brit nagydíjat rendezik csak 1950 óta megszakítás nélkül.

Az 1980-as szezon kivételével minden versenyt a Milánó melletti Monzában rendezték, mivel akkor a Bologna melletti Imolában, az Autodromo Enzo e Dino Ferrari adott otthont az olasz nagydíjnak.

Pálya – Autodromo Nazionale Monza

Az 5 kilométer hosszú versenypályán, a Monzai Királyi Parkban, Olaszországban, Milánótól északkeletre 1922. szeptember 3-án rendezték meg a nyitóversenyt. A versenypályán autó és motorversenyeket rendeznek. 1950 óta rendezik meg itt mindössze egyetlen éves megszakítással a Formula–1 olasz nagydíjat. 1980-ban a pálya átépítése miatt az olasz nagydíjat egy évre az imolai Autodromo Enzo e Dino Ferrari versenypályára helyezték át.

A pályán 1992 óta több nagy változtatást hajtottak végre a sikánokon. Az 1935-ben épített három híres sikán: a Prima Variante, a Variante della Roggia és a Variante Ascari. Ezek a kanyarok egészen az 1970-es évekig ki voltak iktatva a pályából. A versenypálya a rajta elérhető nagy átlagsebességek miatt igen veszélyesnek számít. Sok halálos baleset történt, mint az 1961-ben meghalt akkori világbajnokságot vezető Wolfgang Graf Berghe von Trips (aki mellett még 15 néző vesztette életét), vagy Rupert Hollaus és a posztumusz világbajnok Jochen Rindt 1970-ben. Az eredetileg versenyre és tesztelésre tervezett pályához egy bedöntött kanyarokkal rendelkező oválgyűrűt is építettek, melyet legutoljára 1961-ben használtak a Formula–1-ben. A teljes pálya (az ovál és a hagyományos pálya együttese) 10 kilométer hosszú volt. A rajt-célegyenesen ekkor egymással párhuzamosan haladtak el a versenyzők. Az ovál ma már omladozó állapotban van.

Szeretnénk felhívni a figyelmüket arra, hogy az alábbi árlistában a teljes kínálat szerepel, azonban a jegyek időközben elfogyhatnak, ezért amennyiben felmerül a jegyrendelés igénye, kérjük, előtte érdeklődjenek Cégünknél telefonon vagy e-mailben. Csak a kifizetett jegyek számítanak megrendeltnek, lemondásra a már kifizetett jegyeknél nincs lehetőség. Megértésüket előre is köszönjük

A feltüntetett jegyárakon felül egyszeri 15 € kiszállítási/foglalási díjat számolunk fel! 
11 éves kor alatt ingyenes a belépés az álló helyekre!

A belépőjegyek mind a 3 napra (péntek, szombat, vasárnap) érvényesek!

Belépőjegyárak a 2025-ös futamra

A jegyek e-jegy formájában kerülnek átadásra az esemény hetén.

TribünJegyárak EUR-ban
3 napos jegyek (péntek-szombat-vasárnap)
Centrale (1) - fedett1 550 €
Alta Velocita C (6C)725 €
Right Lateral A (26A) - fedett1025 €
Left Lateral (4) - fedett745 €
Vedano (24) - fedett625 €
Granstand 21 A/B575 €
Grandstand (5)425 €
Állójegy - Curva Biassono, Lesmo, Curva del Serraglio and Parabolica300 €
Hospitality jegyek (szombat-vasárnap)
Fans Club Hospitality (Garanstand 5 ülőhely + étel-ital fogyasztás)2 250 €
Garden Lounge Hospitality (Garanstand 25 ülőhely + étel-ital fogyasztás)2 450 €
Futam jegy (vasárnap)
Állójegy 285 €
Grandstand 21C/D/E485 €
Grandstand 6C785 €

A fenti árak/jegy értendőek a megadott kategóriában. Az árak nem tartalmaznak szállást, utazási költséget. A belépőjegyek euróban vagy napi árfolyamnak megfelelően forintban, teljes összeggel fizetendőek foglaláskor.

KEDVEZŐ SZÁLLÁS AJÁNLATOKÉRT KERESSEN ELÉRHETŐSÉGEINKEN!


 

FacebookTwitterGoogle+PinterestPrintEmail