2025. Szeptember 5-7
Az olasz nagydíj (Gran Premio d’Italia) 1950 óta van jelen a Forma-1-es versenyek között. Rajta kívül a brit nagydíjat rendezik csak 1950 óta megszakítás nélkül.
Az 1980-as szezon kivételével minden versenyt a Milánó melletti Monzában rendezték, mivel akkor a Bologna melletti Imolában, az Autodromo Enzo e Dino Ferrari adott otthont az olasz nagydíjnak.
Pálya – Autodromo Nazionale Monza
Az 5 kilométer hosszú versenypályán, a Monzai Királyi Parkban, Olaszországban, Milánótól északkeletre 1922. szeptember 3-án rendezték meg a nyitóversenyt. A versenypályán autó és motorversenyeket rendeznek. 1950 óta rendezik meg itt mindössze egyetlen éves megszakítással a Formula–1 olasz nagydíjat. 1980-ban a pálya átépítése miatt az olasz nagydíjat egy évre az imolai Autodromo Enzo e Dino Ferrari versenypályára helyezték át.
A pályán 1992 óta több nagy változtatást hajtottak végre a sikánokon. Az 1935-ben épített három híres sikán: a Prima Variante, a Variante della Roggia és a Variante Ascari. Ezek a kanyarok egészen az 1970-es évekig ki voltak iktatva a pályából. A versenypálya a rajta elérhető nagy átlagsebességek miatt igen veszélyesnek számít. Sok halálos baleset történt, mint az 1961-ben meghalt akkori világbajnokságot vezető Wolfgang Graf Berghe von Trips (aki mellett még 15 néző vesztette életét), vagy Rupert Hollaus és a posztumusz világbajnok Jochen Rindt 1970-ben. Az eredetileg versenyre és tesztelésre tervezett pályához egy bedöntött kanyarokkal rendelkező oválgyűrűt is építettek, melyet legutoljára 1961-ben használtak a Formula–1-ben. A teljes pálya (az ovál és a hagyományos pálya együttese) 10 kilométer hosszú volt. A rajt-célegyenesen ekkor egymással párhuzamosan haladtak el a versenyzők. Az ovál ma már omladozó állapotban van.
Szeretnénk felhívni a figyelmüket arra, hogy az alábbi árlistában a teljes kínálat szerepel, azonban a jegyek időközben elfogyhatnak, ezért amennyiben felmerül a jegyrendelés igénye, kérjük, előtte érdeklődjenek Cégünknél telefonon vagy e-mailben. Csak a kifizetett jegyek számítanak megrendeltnek, lemondásra a már kifizetett jegyeknél nincs lehetőség. Megértésüket előre is köszönjük
A feltüntetett jegyárakon felül egyszeri 15 € kiszállítási/foglalási díjat számolunk fel!
11 éves kor alatt ingyenes a belépés az álló helyekre!
A belépőjegyek mind a 3 napra (péntek, szombat, vasárnap) érvényesek!
Belépőjegyárak a 2025-ös futamra
A jegyek e-jegy formájában kerülnek átadásra az esemény hetén.
Tribün | Jegyárak EUR-ban |
---|---|
3 napos jegyek (péntek-szombat-vasárnap) | |
Centrale (1) - fedett | 1 550 € |
Alta Velocita C (6C) | 725 € |
Right Lateral A (26A) - fedett | 1025 € |
Left Lateral (4) - fedett | 745 € |
Vedano (24) - fedett | 625 € |
Granstand 21 A/B | 575 € |
Grandstand (5) | 425 € |
Állójegy - Curva Biassono, Lesmo, Curva del Serraglio and Parabolica | 300 € |
Hospitality jegyek (szombat-vasárnap) | |
Fans Club Hospitality (Garanstand 5 ülőhely + étel-ital fogyasztás) | 2 250 € |
Garden Lounge Hospitality (Garanstand 25 ülőhely + étel-ital fogyasztás) | 2 450 € |
Futam jegy (vasárnap) | |
Állójegy | 285 € |
Grandstand 21C/D/E | 485 € |
Grandstand 6C | 785 € |
A fenti árak/jegy értendőek a megadott kategóriában. Az árak nem tartalmaznak szállást, utazási költséget. A belépőjegyek euróban vagy napi árfolyamnak megfelelően forintban, teljes összeggel fizetendőek foglaláskor.
KEDVEZŐ SZÁLLÁS AJÁNLATOKÉRT KERESSEN ELÉRHETŐSÉGEINKEN!