Belépőjegyének és egyéb turisztikai szolgáltatások megrendeléséhez az alábbi lehetőségek állnak rendelkezésre:

  1. Telefonon keresztül munkanapokon 10:00 – 17:00 között az alábbi számokon: +36 1 400 72 15-ös vezetékes vagy a +36 20 344 61 69 mobilon.
  2. E-mail-ben írásban bármikor (írja meg milyen mérkőzésre és vagy eseményre, dátumra, szolgáltatásokra kér részletes személyre szabott ajánlatot)

Mi történik a foglalás elküldése után:

Az ajánlatkérés/foglalás megérkezése után munkatársaink ellenőrzik a szabad férőhelyeket és a beérkezéstől számított legfeljebb egy munkanapon belül írásban megküldik ajánlatunkat / visszaigazolják  Önnek a belépőjegyeket / szállást / repülőjegyet. A visszaigazolás írásban történik faxon vagy e-mailben. A visszaigazolás tartalmazza az út pontos árát, indulási időpontját, és minden a foglalással kapcsolatos fontos tudnivalót.

A visszaigazolás megérkezése után legkésőbb 48 órán belül Önnek be kell fizetnie a belépőjegy/szállás/repülőjegy vagy egyéb turisztikai szolgáltatás előlegét, hogy garantálni tudjuk a szolgáltatást! Belépőjegyek és repülőjegy foglalása esetén a teljes összeg fizetendő!

A belépőjegyek/szolgáltatások díját fizetheti:

  • személyesen készpénzben előre egyeztetett időpontban,
  • átutalhatja számláink bármelyikére (forintos és eurós),
  • illetve bármelyik BUDAPEST BANK vagy RAIFFEISEN Bank fiókban közvetlenül befizetheti a számlánkra.

A fizetés történhet euróban vagy napi árfolyamnak megfelelően forintban.

Ez utóbbi a leggyorsabb és egyben teljesen költségmentes megoldás. A befizetéskor kérje, hogy nevét és lehetőleg a számlán/ visszaigazoláson szereplő hivatkozási/számlaszámot tüntessék fel a befizetési megbízáson.

A Dynamic Events Raiffeisen valamint Budapest banknál vezetett számláinak számát megtalálja a visszaigazoláson/számlán a bal felső sarokban, valamint a oldalunkon a kapcsolat menüpont alatt.

A pénz megérkezése után véglegesítjük a foglalást, a foglalás véglegesítéséről, a részvételi díj megérkezéséről, valamint amennyiben nem a teljes részvételi díjat fizette meg a hátralék mértékéről és a hátralék fizetési határidejéről értesítést küldünk. Amennyiben vannak szabad helyek és Ön gyorsan be tudja fizetni az útiköltség előlegét a foglalási lap elkészítésétől a véglegesítésig munkaidőben egy-két óra telik csak el.

A teljes részvételi díj befizetését követően, az indulást megelőző egy héten belül adjuk át, juttatjuk el Önhöz az eseményen való részvételhez szükséges dokumentumokat.

Repülőjegy foglalása esetén irodánktól egy elektronikus repülőjegyet vagy fapados járatok esetén, magát a beszállókártyákat (boarding card) kap, amit kinyomtatva magával kell vinni a Check-in pulthoz és azzal tud majd elutazni a kívánt úti célra a megadott járattal.

Egyéb esetekben e-mailen kapja meg a dokumentumokat PDF file formátumba, melyet kinyomtat és a repülőtéren, szállodába, stadionban azokat bemutatva foglalhatja el helyét, szobáját vehet részt a programokon.

A részvételi jegy / voucher tartalmaz minden fontos információt, menetrendet, találkozók idejét, visszautazás idejét, stb. Kérjük figyelmesen olvassa el!

Az előleg befizetésével egy időben a Dynamic Events regisztrált felhasználójává is válik, és a jövőben további ajánlatainkról, akcióinkról értesítjük, amennyiben azt külön nem jelezte, hogy nem tart rá igényt.

Ne feledje ide bármikor visszatérhet, mi segítségére leszünk a világ összes pontján!

FacebookTwitterGoogle+PinterestPrintEmail